3,5 aylık bebeğim. Mamayla besleniyor.
Dün sağ üst bacağında gördüm bugün sol bacağının arkasında ve kolunda gördüm. 3 tane kırmızı noktası var. Bir rahatsızlık verdiğini düşünmüyorum huysuzluğu ateşi hiç bir şeyi yok. Yarına hafiflemezse doktora götürücem ama bir fikriniz var mı bunlar nedir ?
