Merhaba güzel anneler.
Kızım 9 buçuk aylık desteksiz oturuyor.
Mama sandalyemiz mevcut fakat çok kaba bi model, aldığıma pişman oldum. Yazlığa gittiğimizde bile arabaya zor sığdırdık.
Sağda solda yemek yerken açıkçası dışarıdaki mama sandalyelerine pek oturtmak da istemiyorum.
Evde de yanından ayrılınca bağırmalarımız başladı bu aralar.
Ben de babyjem mama ve banyo oturağı almayı düşündüm. Sizce kullanışlı mı? Kullananlardan yorum alabilir miyim?