kivitoannesii sabah 6.30-7 arası uyanır
8de mama yer 2 saat uyur 10da uyanış
12de mama ve yine 2 saat uyku 14.00te uyanış 16.00 mama ve 2 saat uyku en geç 18.00da uyanış 20.00da mama ve gece uykusuna geçiş gecede 00.00 ve 04.00te mama yiyor ama gece gündüz uyandığından daha sık uyanıyor hele saat 4teki mamadan sonra yani gece 1 saat kesintisiz uyku nimet oluyor bana inşallah uykuları uzar. Bizim şuan böyle ama gündüz uykularını bazen 1,5 saat yapıyor bide bu 2 saatlik uykular kesintisiz değil hep uyanıyor başında bekliyorum hiç bir iş yapamıyorum yemek yiyebiliyorum sadece buna şükür diyorum artık her uykusunda 30. Dakikada uyanıyor o ilk 30 dakikada yemek yedim yedim yoksa ı ıh allahım uzun uykular nasip etsin hepimize 😂