Merhaba kızlar Bebeğim dogum kilosu 3.650
hastaneden çıktığımızda3.515
1.ay icinde 1.200 kg almıştı 4.800 olmuştu
bugun 2. ayına girdi doktora gittim kilosu 5.250 doktor fena değil dedi ama diger aya göre az geldi bana 1 ay icinde 750 gr almış normal mi😔