Selam canım anneler bebeğim 15aylıkken işe başlayacağım bu yüzden emziriyorum da ama beni 8den akşam 17.30a kadar göremeyecek ve bakıcıda olucak ama memeye de çok düşkün emzirme işini nasıl çözsem bilmiyorum memeden de kesmek istemiyorum hem benden hem memeden ayrılması onu yıpratır diye de korkuyorum gündüzleri de memesiz uzun bi süre gündüz mamaya alıştırsam da gece emzirsem mi diyorum anneler bana bi akıl lütfen