Rmysahamza merhaba 10.aya girdikten birkaç gün sonra yaptı 11.ayda her şeyi yapıyordu alkış bye bye gel gel göz kırp kafa salla vs vs. hatta sonradan çok taklitçi oldu. bence yaşını bekleyin o zaman birden açılıyorlar yaşına yakın her şeyi anlıyordu. şuan maşallahı var bıdır bıdır konuşuyor 18 aylık 1 aydır cümleler kuruyor her şeyi söylüyor. vakti vardır. yakında yapar bence.