Hanımlar 2 gündür kaşıntım var kakao özlü duş jeli almıştım yeni onu kullandım gerçi o bölgeye sürmedim ama ondan olduğundan şüpheleniyorum. Elma sirkesini seyreltip kullandım her defasında yaktı da sonra suyla duruladım suyla durulamamam mı gerekiyor acaba yanlış mı yapıyorum?