Kızlaaaarrrrrr çok mutluyum ❤️ oğlum 1gunde çişini öğrendi masallah maşallah 3yas 3aylikdi bu zamana kadar asla yapmam hayır diye kendini yırttı attı yerlere saldırdı bana çok inatçı bı çocuktur pazartesi sabahı bezi çıkardım halimi kaldirdim bu savaşı ben kazanacağım dedim 6kere altına isedi korktu ağladı kızmadım olabilir dedim ama bu sürede asla tuvalete girmedi korkuyorum diyo bu böyle olmaz dedim kucakladım tuvalete oturttum yaptı çişini ağlamaklı gulmekli başardım oley dedi sevindi 3kere kendim kucakladım götürdüm ve sonrası hep kendisi istedi ve bidaha da altına kacirmadi