[silindi] Tubiktooo 4 sanırım geç kalınmış oluyor çünkü bu aşı 2 ila 4, 3 ila 5. Ci aylarda yapılıyor. En sağlıklısı sağlık ocağından ya da doktorunuzdan bilgi almanız olur 🤗
Hilalkahraman Tubiktooo ilk doz en geç 3.5 aya kadar yapılır ikinci de 5.5 ay yani ek gıdaya geçmeden bitmesi gereken bi aşı. Ben 6 ay önce 1041 liraya almıştım dozunu
Yagmurbaranaydin Cerenoymk35 bı dün 3. Ay kontrolüne gittik doktor 3 ve 5. Ay dedi bu hafta yaltiricaz inşallah. Eczaneden sorduk 1000 lira alıp sağlık ocağında yaptiricam
Cerenoymk35 Yagmurbaranaydin Aaa ne güzel biz 2 ay önce 1070 TL almıştık. Cuma günü bizde menenjit aşılarına başlayacağız
Yagmurbaranaydin Cerenoymk35 ona degilde bana aşı yapıyorlar sanki her defasında çok gerilerek gidiyorum:)) bı önce büyüsün derken bı tarafım amann uykusuz geceler olsun yeterli böyle kalsın diyor:))
Cnszmr Ben daha bir hafta önce yaptırdım 3 buçuk ayını geçmeden yaptırmam gerektiğini söyledi doktor binyetmiş küsür liraya yaptırdım