Sulefurkan kız biz karavanda yaşıyoruz o yuzden zaten toplasan 1 ayda 10 gün falan yemek yapıyorum bu aylarda çünkü kaldığımız bolge rüzgarlı dışarıda tüp yanmıyor içerdede anca uydurul yemek çünkü çok sıcak oluyor içerisi tüpte 1 hafta dayanıyor anca