Dyggg1 4 aylık bebeğim var.İki saatte bir emzirmeye çalışıyorum mememi almıyor.Emzirme süresini açmalı mıyım?
aylinpala Dyggg1 sarılık riski yok artık bence bırakın ne zaman isterse emsin. Ben doğduğundan beri istediği zaman emzirdim bu bazen 30dk da bir bazen saat başı bazen 3 saatte bir oldu. Çok aşırı zaman geçmedikçe bence bırakın. Bi de bu ayda meme reddi oluyor
tomvejerry Dyggg1 biz iki buçuk aylık olduk bebeğim ne zaman isterse o zaman emziriyorum bazen saatte bir uyursa eğer üç saatte bir oluyor genelde