Oglusm Doktoru değil de çevrenizdeki daha çok bilenleri dinlediğiniz için tebrik ederim öncelikle. Oğlum da aynı mayıs 2020 doğumlu, geri olduğu için gittik 4 ay önce. Ekranı kestik ve çok fazla fayda gördük. Şuan herşeyi konuşabiliyo mesela ama hala korkuyorum kontrol için randevu kovalıyorum. Tek tük kelime normal değil, belki desteğe ihtiyacı var neden doktora gitmeye korkuyosunuz anlamıyorum ya