Merhaba 4,5 aylıkken deri testi yaptırdım kolundanyaptılar kan da aldılar kan hemen çıkmıyor deri testi hemen çıkıyor 15 dakka falandı galiba bekletiyorlar kolunda kıpırdamadan zaten neye reaksiyon gösteriyorsa çıkıyor hemen.yanınızda bir kişi olursa avantajınız olur çünkü kolunu tutmanız gerekiyor bebek durmak istemiyor sevdiği oyuncağı cıngırağını alın yapılırken.ben dursun diye şarkı bile söyledim kolunu kıpırdatmamalı gerekiyor 15 dakka.bazı hastaneler sırttan da yapıyor ama ben şehir hastanesinde yaptırmıştım koldan yaptılar.ilk alerjiye alamamıştım çocuk doktoru yönlendirmişti yanlış hatırlamıyorsam.çünkü 2 sene geçti üstünden.korkmanıza gerek yok eğer şüphelendiğiniz ürün varsa üç gün kuralına göre verdiyseniz yada kendiniz yiyorsanız emzirip bırakın o ürünü.sütten de geçtiği için sizinde tüketmemeniz gerekiyor.kızarıklık dışında mukuslu kaka falan varsa resmini çekin onu da gösterirsiniz geçmiş olsun 🙏🏻