Merhaba anneler içinizde tuvalet eğitiminde tecrübeli olup bilgisini aktarabilecek kişilere ihtiyacım var🙏🏻Oğlum 26 aylık pazartesi tuvalet eğitimine başladık ilk gün çok aşırı derecede kaçırdı pisletti ama tuvalete gitti hatta oyuna çevirdi gidelim diye.ikinci gün aralıklar arttı ama yine tuvalete yapmadı bugun 3.gün kesinlikle tuvalete yapmıyor yani az çok yapabileceği zaman aralığını tahmin ediyorum götürüyorum yarım saat bekliyoruz sohbet ediyoruz bazen oyun bile oynuyorum hadi yapalım annem çişimizi cağıralım annem çişş çişş yok yapmıyor kapıdan çıkıyor odaya geciyor hopp kilotuna.bugun 3 kez öyle yaptı ilk gün tuvalet adaptörüne oturmak istedi şuan onu istemiyor lazımlıkte oturuyor ame oturup oturup geri geliyoruz.uykusunda yapmıyor Allah’a şükür.ama bunu nasıl aşabilirim bilmiyorum yani 3 gündür daha hiç tuvalete yapmışlığı yok sürekli olarak çamaşırına yapıyor.ödül yöntemini denedim o da işe yaramadı.annecim se abi oldun büyüdün başarabilirsin diye söylüyorum teşvik etmeye çalışıyorum anlıyor beni ame dediğim gibi çıkıyoruz lak ıslattım diye bağırıyor🤦🏼♀️Doğru yoldamıyım nasıl davranayım hiç kızmadım hep sakince konuştum anlatmaya çalıştım korkmasın diye