kubratagram Bebeğim 5 ay 6 günlük doğurduğundan. Eri mama ile besleniyo. Ama bu aralar aşırı iştahsız içmek istemiyor midesini bulandırıyor dili ile itekliyor biberonu ne yapcam ya ben. Neden böyle yapıyo olabilir ya
kubratagram Ogzshn bakıyorum ağzına görünürde bir şey yok havalar sıcak ondan mı diyorum ama bilmiyorum ya çok yorucu ve üzücü aç olup mama içmemesi