nazlimom_ Zeliha12 sağlık ocağında bakıolar gidince doktorumuz göz muanesini 9. Ayda yaptırın demişti öyle yaptik bizde
Esraerdemserin Zeliha12 sağlık ocağı doktoru bakıyor ışık tutarak. Ekstra bir sıkıntı varsa göz doktoru bakıyor
Ebus2045 Ummuhan321 biz öyle yapmıştım doktor yebi doğan bebegin gözüne bakılmaz ışık tutulmaz en erken 6. Ay gelin dedi
Ebus2045 Zeliha12 bizede gidin dedi göz doktoruda yenidogana nasıl Muayane bekliyorlar gözlerini acamiyorlar bunlar dedi hakikaten oğlum sürekli uyuyordu 6 ay olsun getirin dedi