Selam kızlar spiral taktirmayi düşünüyorum ama kocam vücuduna yabancı cisim koyma diyor. Gelgelelim ki korunmuyoruz geri cekilme sadece. Bebişim 8 aylik korkuyorum korktuğum başıma gelecek diye. Doktordan randevu alip taktiricam fakaaat simdi o taktirma dedi ya kesin bi kanama fazlalığı bi ağrı ne bileyim basima mutlaja bi sey gelir diye düşünüyorum. Sprial hakkinda dusunceleriniz neler ? Fazla kanama yapiyor mu devletten randevu alicam adetken mi gideyim bana akil bi yol gosteriverin 💕