Bebeğim 7,5 aylık. Nerdeyse 2 aydır ek gıda sürecinde, başından beri blender kullanmadım buharda pişirip çatalla ezdim şimdi de ilikli kemik suyuyla sebze çorbaları yapıp yoğurt vs veriyorum. Eline bir şey verdiğimde (karpuz, ekmek, pankek, salatalık vs) kendi yiyemiyor besinleri tanısın diye eline verenler nasıl yapıyorsunuz? Ufacık parçalara bölüp kendim tattırıyorum ancak ilerde en ufak şeye öğüren bir çocuk olursa diye tedirginim.