Bibebek_ esilaliva arkadaşımın annesi hep öyle yapardı sarıp sarıp pişirmeden koyardı lazım olunca da pişirip gönderirdi üniversitedeyken 😂😂bozulma olmuyordu oluyorsa bile ağzımız açlıktan kokmasın diye yemişizdir herhalde o zaman hahaha 😂😂😂
Tubasahra esilaliva Ben buzlukta verim varsa bilerek koyarım.Çıkınca hemen fırina atıyorum çok güzel oluyor