Kızımda aynı 12 günü bile gördük 2,5 aylıktan beri böyle iki farkli doktor a gösterdim biri normal dedi biri tribudat diye bı bağırsak düzenleyici verdi ilacı kullanmadım normal diyen doktor zeytinyağı içir hem kalori alır hemde sık kaka yapar dedi yaptığında da normal kıvamda yapıyor kızım.