Sonsuz18 kızım 1 yaşında daha hiç 2 günlük yemek, çorba yedirmedim hatta aynı yemeği 2 öğün de yedirmedim. Her öğün ayrı yaparım kızıma. Eşim de dünden kalan yemeği yemez ondan her gün yeni yemek yaparım. Tatlıyı kışın bittikçe yaparım yani her akşam tatlı olur ama yazın dondurma veya kavun, karpuz yiyoruz. Hazirandan beri tatlı yapmadım hiç.