Bebeğimin idrarında pembelik vardı doktora götürdük doktorunuz sıvı kaybından olduğunu besin yetersizliği bulunduğunu ve mama takviyesine baslamamız gerektiğini söyledi ürik asit kristallerinin rengi olduğunu söyledi. Sürekli de su veriyorum fakat bir kaç gündür yine var başına gelen var mı internette idrar yolu enfeksiyonu da olabilir yazıyor? Bebeğim 4 aylık