15 aylık oğlum ve 20 günlük bebeğim var k.validemle yakın oturyoruz ama hem yaşı var hemde rahatsız biraz. eşimde oyun ablası/bakıcı araştır haftada 3 gün gelsin dedi maddi yönden cok şükür sıkıntımız yok. Ama kafam cok karışık tek yapabilirmiyim? Yada birini bulsam nasıl güvencem? Veya mesela çocuklarla bir yere gitsem o da mı gelcek yada evde işlerimi yapcak 😀 kafamda deli sorular 😀