Dış çıkarıyoruz, 6 tane vardı zaten en zorları da geliyormuş ama onunla mı alakalı emin olamadım çünkü gündüz normal, öyle kriz gibi ağlamak yok gece uykusuna 9.30-10da yatıyor, sonra 12-1 gibi başlıyor bu aglama sadece ayağıma alıp sallıyorum uykuya dalınca da mama veriyorum öyle sakinleşip dalıyor. Başka bir şey mi yoksa dişten mi sizce? 1 yaşında şuan.