Lina2007 merhaba, sadece güzel bir duş alın ve sütyen takmadan sadece gömlek giyerek gitmenizi tavsiye ederim. Ben 15 gün boyunca emzirdim ve her defasında duş alıp gittim. hiç parfüm krem duş jeli dahi kullanmadım. Gidip emzirip geldikten sonra güzelce yeniden duş aldım. Onlar çok hassas ve alerjik olabiliyorlar. O yüzden teninize bir şey sürmeyip, sürüyorsanız bile iyice durulanmalısın tavsiye ederim. Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏♥️