Merhabalar , 26 haftalık doğan oğlum 74 günün ardından bir ay önce taburcu oldu çok şükür evimizdeyiz. Hastanede beni emmeye başladı aynı zamanda biberonla destek veriyorum 2kg ile taburcu oldu. kilo alımı gayet iyi ama bazen beni emmek istemiyor daha doğrusu aranıyor ağzını açıyor biraz emip geri bırakıyor ağlıyor. gece uykusunda zaten çok zor emiyor beni de biberonu da. doktorumuz yavaş yavaş biberonu keselim dedi ama bu durumda biraz zor gibi üstelik dolapta sütüm de çok var eopreteinle veriyorum. sizlerin beslenme süreciniz nasıl gelişti benim gibi olup biberonu bıraktırabilen var mı. ve asıl önemli konu gaz. bu ara hele çok fazla skntı cekiyoruz ilaçlar fayda etmiyor son bir kaç gündür kimyon yağı ile karnına ve ayak tabanına masaj yapıyorum o rahatlatıyor. bizim gibi düüşük doğm hftası olanlar gaz problemleriniz ne zaman bitti. cocugumun cok canı acıyor sürekli kanguru pozisyonunda durmak istiyor.