Hndavc bende asla kiyamazdim birde benimkiler hiç uyumazdi gece gündüz asla uyku yoktu hatta komşumuz ben ilk kez böyle bebekler gördüm bebek dediğin yemeğini yer altini temizlerim uyur demişti 😂 hala da uyku problemi yaşıyoruz malesef uykusuzluk gecrekten çok zor ama şuan diyorum ki keşke o günlere donebilsem o minnacik küçücük bebekliklerini doyasıya tekrar yasayabilsem zmaan o kadar hızlı ki ne kadar degerliymis her anları diyorum o uykusuzluk bile güzelmiş 🥰 rabbim evlatlarimiza sağlık sıhhat versin bence bu günlerinizi hem kendinize hem bebeklerinize zehir etmeyin 🌹🥰