Gayet sağlıklı biriyken hamilelikte sonra hergün aşırı bel ağrısı yaşamaya başladım. Eğilrmiyordum bile yeri geldi uyuyamadım ağrıdan. Bir yıl oldu doğum yapalı alıştım artık bu ağrıya derken şimdi de kalçalarımın biraz üzerinde garip rahatsız edici bir ağrı var birkaç gündür. Doktora gittim ama ağrının nedenini bulamadım onu da söyleyeyim ki biz doktor muyuz doktora gitsene diyen biri görmeyim. 1.57 boyunda 63 kgyim ideal kilom 50 ymiş. Kilom fazla geldiği için vücuduma ağır geliyor olabilir mi