Merhaba arkadaşlar 10aylık kızım var ek gıda sürecine başladığımız günden beri asla yemiyor kafayı yenek üzereyim artık ne yapmalııyım ancak içerse 5-6 kaşık çorba içiyor o kadar diğer türlü ne yoğurt ne meyve ne muhallebiler yemiyor ağzını açıyor sonra geri çıkartıp atıyor hep ne zaman yiyecek ne yapıcam bilmiyorum çiğnemeyi öğrenmeyecek hiç yemeyecekmiş gibi aynı bu durumu yaşayan anneler lütfen bir akıl verin