Hanımlar çamaşır deterjanı önerisi istiyorum sizden nolur 😅 beyazlarda bu ter lekelerini çıkartamıyorum bir türlü sarı sarı tişörtler gömlekler hep ziyan oluyor giyemiyoruz omo kullandım olmadım perwol kullandım olmadı siz ne kullanıyorsunuz. Kız kosla yapıyorum yıkamadan önce o da fayda etmiyor 🥴