Merhaba arkadaşlar,21 aylık kızım aşırı iştahsız ve yemek konusunda çok seçici olduğu için doktorumuz çocuk gelmişim uzmanına yönlendirdi.Ek gıdaya başladığımızdan beri yemek konusundan dertliyim.Ekran karşısında yemiyor,oyun oynarken yemiyor,birilerinin ya onda yemiyor yok yani yemiyor.Artık psikolojim bozulmak üzere,kahvaltı yok öğle yemeği yok her şey zar zor. Gelişim uzmanına gidip memnun kalanınız var mı?veya süreç nasıl ilerliyor. İlerleme katedebilir miyiz,düzelmek istiyorum artık bu durumdan.