Merhaba sevgili anneler,
Oğlum bugün 14 günlük oldu. Sezeryan ile doğum yaptım bebişim daha ilk gün beni tutmadı, sarılığı da vardı yükselmemesi için silikon uç kullanmak zorunda kaldım. Şimdi de hala direkt beni istemiyor, silikonun ucunu kestim onu da çok kavramadı, başka marka silikonu bile istemiyor ilkini arıyor hep. Ağlıyor diye yine silikona geçiyorum meme reddi olur diye korkuyorum. Çok şükür emiyor ama silikonla çok zor oluyor, bıraktırabilen var mı acaba ne yapmam gerekiyor çook üzülüyorum böyle ağzında kocaman bir silikonla :(