Bayılacamm artık yaa oğlum 5 ay 22 günlük. 2-2,5 aylıkken 9 da çat uyurdu ilk uykusunu 5-6 saat uyur sonra 2 saate bir emmeye kalkardı. 3. Aylık olduğu gün bir haller geldi gece sık uyanmaya başladı. Genelde memede uyur ama illa meme aramaz babasının kucağında da uyur bebek arabasında ya da normal arabada gezerken de uyur. Şimdi iyice cozuttu sürekli emmek istiyor. Ay ben de kıyamıyorum yani ihtiyaç duyuyor ki istiyor diyorum ama 1-2 gündür artık uykuya da geçmiyor memede doyuyor emmek istemiyor ağlıyor. Daha doğrusu emmek istiyor ama tok o yüzden ağlıyor. Dün tam 2 saat uğraştık gece uykusuna uyutmaya uyudu diyoruz çat uyanıyor. Memeden çekiyorum ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım ya. Uyku eğitimi falan aldırmak da istemiyorum bir düzenimiz oluşsun kendim bir şeyler yapayım istiyorum sürekli uyku saatinde evde de olmuyoruz yani ama kızlar önerleriniz neler