6 yaşında oğlum var adı Çınar . Kız kardeşi olacağını öğrenince ilk üzüldü . Arabalarımla oynamaz ki maç yapmaz ki ve düşüncesiyle , somra tabi bunların hepsini ywpabilieceğini anlattık. Ve ismini istersen beraber koyalım düşenelim dedik. Oğlum da orman tiyatrosuna gitmişti o hafta . Çınar ağaçlarını Güneş besler , dünyamızı ısıtır , güneş olsun dedi. Biz şaşırdık , hatta eşim pek istemedi ama okul da arkadaşlarına Öğrt. Kadar anlatıyodu. Kıramadık ve biz de alıştık koyduk.
Ben akrabalarla hep uzak biriyim çok şükür soğuk biriyim. Ama annem her beni aramasında Güneş çocuğa iyi gelmez diyolar , Güneş ismi çocuğu ilerletmez diyolar , Güneş diye isim olurmu ? Başka isim mi bulamamış diyolar diyip anlatıyor. Kii annem çok beğenmişti.
Yakıcı birşey olduğu için çocuğa iyi gelm Z ilerletmez diyolarmış. Bende dün gece mastit ağrısı yaşadım. Ateşlendim felan. Sabah da yine bu söxleri söyleyince , ne yani anne ölür mü ? Yüyüyemez mi ? Yanar mı ? Boğulur mu ? İsmi koyduk 1 ay geçti dedim. Ne diye bana anlatıyosun ya yeter artık daha dedim kapattım yüzüne . Annemi de üzdüm ama 🥺. Şimdi kızım gözü çapaklanıyor felan psikolojimi bozdular ya.
😥