Merhabalar. 4 aylık kızım sanırım diş çıkarıyor. Mesela bugün gece 04.30 dan saat öğlen 12 oldu hala ayaktayız, feryat figan. Aşırı salya akıtıyor ve ellerini ağzından hiç çekmiyor. Mamayla besleniyor bu arada bebeğim. Ama ne uyuyor ne de iştahla mamasını yiyor. Sadece huzursuz ve ağlıyor. Ne yapabilirim, bu aylarda diş sancıları yaşayanlarınız var mı? Az önce bi çay kaşığı kadar calpol verdim ama rahatlatır mi bilmiyorum…