Iki_pasa_annesi Bnde 2 ay 11 gün oldu bende olmadım ama karnım filn ağrıyor olacak gibi hissediyorum ama bakalım
Bambileo14 Doğumdan 4 ay sonra oldum. Aktif emziriyorum. Bakalım bu ay ne olacak. Düzenli mi değil mi bilemiyorum. İlk defa oldum çünkü