AngelMotherr MinikNefes çoğu kişi bu şekilde alıyor ki başta suriyelileri mi şikayete bulunsan Bosversene kimler kimler alıyor
Anisa021121 MinikNefes niye böyle bir şey yapmak istiyorsunuz ki yani siz şikayet etseniz kesecekler mi sanki biraz akıllı olun ya
yagmurkokusu_ MinikNefes gayet iyi derken ? Mesela evi arabası var diye mi ? Yoksa çok iyi araba evi maaşı mı ?
dayes PatronBebek görmemişim dün hastane işlerim vardı bebeğim maalesef makat çatlağı olmuş pek buralara uğramadım :(
symozdag MinikNefes ben çözemedim kime neye göre veriyorlar, deprem bölgesinden Konya’ya taşındık bi sürü masraf üstüne yeni doğum yaptım eşim yeni iş buldu asgari ücretle çalışıyor ben çalışmıyorum başvurdum ama çıkmadı
Ogulluana Tosbikkkk buradan açık açık yazamiyorum malesef ama üst düzey bir tanıdığın varsa her şeyi yaparsin