AlpArslan0 sancın ağrın olması çok normal hareket ederek azaltabilirsin, yani oturarak çok daha zor toparlarsın. Benim de sütüm çok azdı bebiş doysn diye siringayla mama çektik göğsüme yavaş yavaş sıktık bebek hem beni emdi hemde siringadan yavaş yavaş gelen mamayla karnı doydu. Sütün de ancak bebeğin emmesiyle çoğalır,dinlen uykunu al ve aç durma birde bunlar da etkili tabii. Stres yapma hiçbir şey için.