sevimlienerji Merhaba hanımlar Haftama girmiş ve hala isme karar verememiş durumdayım 3 yaşında bir oğlum var ismi Eymen Aras ❤️ Tekrar oğlum olacak ama Kerem Alp ve kuzey Efe isimleri arasında kaldık size de sormak istedim sizce hangisi daha hoş 🌼 Anlami bakimdan kerem Alp olarak düşünüyorum Sizin yorumlarınız neler şimdiden teşekkür ederim ❤️
benimbebegim sevimlienerji Kerem Alp nedense çok güzel karizma duran bir isim gibi geliyor bana hep, sağlıkla kucağınıza alın 🌸
bebitonunannesi_ sevimlienerji kuzey kerem koysanız daha güzel,Efe ismini sevmediğim için Kerem alp’i oyladim 🥰
tosbiksmoms sevimlienerji benimde oğlumun adı Eymen 2.hamileligimde oğlum olursa Kerem kız olursa İkra derdim kızım oldu İkra koyduk o yüzden Kerem Alp diyorum😀
sevimlienerji benimbebegim çok teşekkür ederim bana da çok hoş geliyor ❤️ anlamı bakımdan da çok beğeniyorum
sevimlienerji bebitonunannesi_ kuzey kerem de sanki çok yakışmıyor gibi geldi 😊 aslında en başta Kuzey ismini beğenmiştik
sevimlienerji Dondurmalikahve Alp ismini bende çok beğeniyorum Karakteri nasıl oğlunuzun sakin mıdır 😊
sevimlienerji tosbiksmoms eymenler sakin ve zeki oluyor kerem lerde öyledir inşallah 🤣 Sağlıkla büyütün inşallah
tosbiksmoms sevimlienerji sakin mi😀 valla bizimki çok hiperaktif hiç yerinde durmaz ama gerçekten de zeki bir cocuk herşeyi hemen anlar. Maşallah.
sevimlienerji bebitonunannesi_ Kuzey alp de güzel Eşim de oğlum da Kuzey istiyor ama ben kerem olsun daha çok istiyorum sanki
sevimlienerji bebitonunannesi_ anlamı bakımdan kerem hoş geliyor o yüzden 🥰alp de anlam olarak çok güzel
sevimlienerji tosbiksmoms bizim ki de yerinde durmuyor hiç ama öyle kırıp dökmek gibi huyları yoktur uyum sağlar ortama çoğunlukla