Kızlar selam dün akşam 4 5 civarında eczaneden rota aşısı aldık Eczacı buzdolabının kapı kısmına koyun dedi bende verdiği buz küpüyle beraber oraya koydum sabah 9 da sağlık ocağına gittim ebe dolapta bekmemesi gerekiyodu işte sıcaklık 8 dereceden fazla olmuştur bebeğe yaparız ama yan etkileri olursa sorumluluk almayız dediler. Şimdi aşıyı iade etmeye gidicem eczacı hemen yaptırın demedi çünkü. Siz nasıl yaptırdınız