Dnckrn Arkadaşlar oğlum aralıkta 2yaş olcak. İşe dönecegım kreş vereceğim annane babaane yada bakacak kimse yok.benim gıbı o yaşta kreşe verıp çalışmaya başlayan var mı . Saat 9 akşam 6 şeklınde 5gun çalışacağım.25.aya kadar kreşe alışmasını bekleyeceğim içim rahat etsin diye. Tavsıyelerınız varmı kreş için hala erken mı diye hep düşünüyorum:(
durukusunannesi_ Dnckrn tamamen aynı durumdayız benimki daha 8 aylık 2 yaşa girdiğinde bende kreşe vermeyi düşünüyorum bence kreş gelişimi için daha iyi evdeki bakıcı nasıl bakacak bilmiyoruz ama kreşte oyun oynar arkadaşları olur diye düşünüyorum. Önümde de iyi örnekleri var görümcemin kızı konuşamıyordu orda bayağı çözüldü ve sosyalleşti
Glcntna Dnckrn arkadaşım 6 aylıkken verdi . Mecbur kalıp şuan bomba gibi çok sosyal ve gelişimi çok iyi . Bizde aralıkta 2 yaş oluyoruz bende bercem inş evde çok sıkılıyor. Ben evden çalışıyorum dışarı çıkamıyorz .
Gamtunlina Dnckrn bende 2 yaşında vermeyi düşünüyorum çalışmam lazım mecbur ama tabi benimde korkularım var bensiz dururmu yada ben onsuz nasıl dururum bilemiyorum 🥹
Dnckrn Makahma dedıgım gibi 2 yaş erken mi diyorum kreş için . Genelde bakıcı annaenne yada babaanneler baktığı için
Burcu2614 Dnckrn bende maalesef 25 aylık kreşe vereceğim. Mecburum bakacak kimsem yok. Su an 13 aylık ama kara kara düşünüyorum nasıl bırakırım diye. Üstelik ikizler
Evdeekmekyok Kalp kırmak istemem ama bunu pedagoglar da söylüyor bizim doktorumuz da onayladı kaç yazı okudum hepsi aynı. Yeni doğup anne sıcaklığına merhametine hala aç olan bir yavruyu iki yıl sonra kreşe bırakalım diye mi çocuk yapıyorsunuz. Hayat şartları evet ortada ama çocuk yapmadan önce birikim vs yapabilirdiniz. Çocuklarda büyük travmalar oluşuyor. En azından 3 yaş itibariyle başlamasını pedagoglar daha makul karşılıyor. Çocuklara h ama hiç uygun değil duygusaltravmalara giriyorlar ne yazık ki.
Alps_momm__ Evdeekmekyok kesinlikle haklısınız hiçbir şey ondan önemli olmamalı ben de öğretmenim ama çalışmıyorum şu an bir buçuk yaşında oyun grubuna gidiyoruz bu şekilde alıştırmaya çalışıyorum 3 yaşında vereceğim inşallh tabi tepki vermezse herşey ona bağlı ki benim için de zor olcak ayrılmak şimdiden düşünüyorum Asla işi çocuğumun önüne koymadım
Eymennnnnnn55 Bende aynı durumdayım, oğlum 20 aylık, ve 21 aylıkken mecbur kreşe vereceğim. Aralıkta 2 yaşına girecek, çok korkuyorum o süreçten. Bu zamana kadar benden ayrı hiç kalmadı, ben de onsuz kalmadım. Ne yapacağımı bilmiyorum