crnynr38 bebeğiniz artık alışkanlık kazanmaya başladı. Her ağlayarak uyandığında emzirip uykuya döndürürseniz maalesef yarım saatte bir ya da saatte bir kalkar ve memeyle uykuya dönmek ister. Bebeğinizin ayına göre gece beslenmesi belirleyin. Rüya öğünü yaptırarak bebeğinizi uykuda besleyin. Onun harici kalktıklarında meme vermeyin, meme-uyku ilişkisini unutturun. Böyle böyle gece siz beslediğiniz için açlıktan da uyanmaz, alışkanlıktanda uyanmaz. Bir kaç gün direnip dediğimi denerseniz çok güzel sonuç alırsınız. 9 ayda tek beslenmeye düşersiniz, 1 yaşında gece beslenmesini kesersiniz çok rahat edersiniz. Yani bebeğinize alışkanlığını unutturmanız gerek