Merhaba herkese,
Ben 3 ay önce seseryan ile doğum yaptım fakat hala bel ve sırt ağrılarım geçmedi geçmek bilmedi. 6 kiloluk bebeğimi bile kaldıramaz oldum üstüne birde kemik romatizmam olunca daha da şiddetlendi ağrılarım. Bunun geçmesi için yapabileceğim birşeyler var mı? Veya hastanede hangi bölümlere danışmalıyım?