Anneler merhaba. Oğlum 14 aylık yatar kalkar sürekli meme için ağar hem de öyle normal ağlamak değil yerden yere atar kendini. E sütüm de ilk zamanlar ki kadar kaliteli değil ki doyurmuyordur diye düşünüyorum. Bıraktırmak mı gerekiyor? Nasıl yapmalıyım?