queens çok haklısınız çokkkk😪😪😪dünyanın en zor şeyi iştahsız çocukla uğraşmak,iki kızım var biri 4 yasinda biri 4 aylik büyük kızımda büyük iştahsızlık yaşamadım sadece yavaş yer zaman zaman bu bile geriyordu beni ama 4 aylik olan kızım 2.ayında beslenme reddi yaptı ne meme ne mama hicnbsy kabul etmiyor uykusunda veriyorum mamaui o da zar zor her gün ağlamaktan usandım kii ağlamak asla çözüm değil bsy degismio cnku sinir sistemim çökmüş durumda her şeyden nefret ediyorum,annelik gerçekten bukdr zor olmamalı bilmiyorm hastalıkla uğraşan anneler var tamam ama bu da insanı çökerten bsy gerçekten,öyle iyi anlıyorum ki sizi,2 aydır ben ben olmaktan çıktım bi bebeksin sen yaa meme emmezsen mama içersin ama yok