Herkese merhaba, benim oğlum 18 aylık 10 gün sonra 19 olcak doğduğundan beri emiyor ve emerek uyuyor. Ama artık emzirmek bana hiç iyi gelmiyor sanki içim çekiliyor halden düşüyorum çünkü normal emmek değil sürekli istiyor yapışıyor bırakmıyor uyuduğunda da sürekli ağzında tutuyor
Buna son vermek istedim ama tamamen kesmek istemedim uyuturkn önce biraktiraym dedim uzmanların önerdiği konuşma yöntemini kullandım dün gündüz uykumuzda bunu yaptım şimdi yok uyurken emmiyoruz akşam baba gelince belki biraz emebilirsn vs sürekli konuştum saçlarını okşadım ilk başta. Tepki verdi ağladı ama çok uzun sürmedi kabullendi ve uyudu.
Akşam uykusunda aynı şekilde konuştum şimdi hava karanlık sabah güneş açınca istersen emebilirsin memeler de uyuyor şimdi uyucaz uyanınca onlarla buluscaz gibi konuştum yine etkili oldu çok aglamadi sonra hep döndü durdu yastıklari ordan oraya koydu kendi kendine uyudu yine.
Genelde her gece 1 gibi uyanirdi yine mırıldandı ama uyanmadı geri kendi daldı
Sonra 3 buçuk gibi ağladı gittim çok ağlıyordu bu sefer ama yine de vermedim sulugunu verdik Su içti geri uyudu meme istemeden.
Herşey güzel gitti buraya kadar sabah 7 ye doğru ağladı bu sefer emzirdim doğru mu yaptım bilmiyorum sonra uyudu tekrar
8 de yine ağladı bu sefer uyandırdım emerek uyumadı uyandı tamamen aslında 9 dan önce uyanmazdi hiç son 1 haftadır 8 de kalkıyor anlayamiyorum neden değişti
Uyku konusunda sanırım hallediyoruz ama gün içinde uyanıkken sürekli istemesi devam ediyor dk başı gelip mememi açıyor nu davranışı nasıl bitecek bilmiyorum
Tamamen bıraktırmayi biraz daha erteledim
Ama ağlayarak meme actırması yollarda vs dışarda özellikle zor oluyor benim için
Dişleri de çıkıyor ondan mı bilmiyorum ne yapmam gerekiyor azaltmak için
Günde bir iki kere emzirmek olsa tamam ama bu durum beni çok yıpratıyor
(Bir de devam sütü versem olur mu sizce sabah erken saatte )