37inci Kelebek02 isilik olmus korkulcak bişi yok sıcak ortamdanda kaynaklana bilir bide boyun bolgesi kapali kaliyor terdense olabiliyor
huysuzbalik Kelebek02 isilik diye düşünüyorum benim kızımda daha fazlası çıkmıştı sudokrem sürdürdü doktorum geçti (2 aylığız şuan) bir aylık filandık isilik olduğunda
Seydameva Kelebek02 eviniz çok mu sıcak işçilik olabilir mi bana biraz öyle gibi geldi ama tabi tam bilmiyorum 🤷♀️
Kelebek02 Rumeysamm1104 Su-1 37inci Seydameva findikburun bnde aynı şeyi dusundum de emin olamadım sormak ıstedm saolun kızlar
Su-1 Yanlis yönlendirmek istemem ama bizde de bu tarz kabarcıklar çıktığında isilik demişti dr um özellikle yazın bi dönem çok çıkmıştı sizin yine bi dr nuza danimanızda fayda var tabi
Saricizgilibeyazev Kelebek02 alerji de olmuş olabilir genlde isilik daha çok yüzde çıkmıştı yazın benim oğlumun