Sedaalya dün biz 1 yaş aşılarını yaptırdık 3 aşısı vardı biri de su çiçeğiydi
Su çiçeği biraz yakıyormuş onu ayaktan vurdular hatta ben birini sonra yaptırsak olmaz mı diye sordum öyle olmaz dedi hemşire hepsini aynı anda yaptı
Ozlem2904 Ayrı ayrı yaptirmak mantıklı olur mu? Başına gelen var m?
daha önce aşılardan biri olmadığı için olanları yaptırıp diğerini geldikten sonra yaptırmıştık diye hatırlıyorum ama kaç aylık hangi aşılardı bilmiyorum şu an 1 yaşındayız