Akca28 olsun nolur nolmaz bence götür benimde 2 aylık bebeğimde vardı temzilemeyke geçti pamuk kullandım yukardan aşşağı değilde aşşağıdan yukarı doğru sildim ama benim bebeklerim ikiz olduğu için sürkeli yıkayamadım yaz ayında olduğumuz için bence her bez değiştirmede suyla yıka en temizi o geçmesine yardımcı bide bol bol su içir