Anneler 10 ay 25 günlük kızım için dideral 40 miligram lık ilaca başladık el bileğindeki hemanjiyom için başladıktan sonra huysuzluk Ateş kaka yapamama gaz sorunu oluştu diş de çıkardığı için ateş ondan dolayı mı oluyor bilmiyorum ama ilaca başlamadan önce çok güzel yemek yiyordu gazını çıkarıyordu acaba ilaçtan sonra mı böyle şeyler oluştu bilemiyorum kullanan anneler bebeği için kendi için lütfen yardım edebilir mi pazartesi günü muayenemiz var beklemeli miyim?